سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کارشناسی تربیت بدنی و سلامت جلفا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 2
کل بازدید : 165633
کل یادداشتها ها : 112

1 2 >
نوشته شده در تاریخ 93/2/31 ساعت 2:25 ع توسط قادر فروزش


طرح سباح که با مشارکت و خودیاری اولیاء محترم دانش آموزان شهرستان در استخر شهدای هادیشهر برگزار می شد روز چهارشنبه با حضور کارشناس تربیت بدنی و سلامت شهرستان و جمعی از اولیاء طی مراسمی به اتمام رسید . فروزش در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از همه عوامل اجرایی بخصوص همکاری تناتنگ هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان و اداره ورزش و جوانان  به تمام دانش آموزان توسیه نمودند تا فراگیری کامل شنا از تمرین و کوشش دست برندارند که یادگیری شنا توسعه اکید پیامبر اسلام است.



خبر ،
  



نوشته شده در تاریخ 93/2/28 ساعت 2:36 ع توسط قادر فروزش


سلام علیکم

  احتراما به اطلاع می رساند کارشناسی تربیت بدنی و سلامت اداره جهت پربار نمودن اوقات فراغت دانش آموزان عزیز قصد دارد کلاسهای آموزش را به شرح زیر برگزار نماید ، لذا شایسته است مدیران محترم ضمن اطلاع رسانی دقیق و به موقع بخشنامه را در معرض دید تمام دانش آموزان عزیز قرار دهند.

برای مشاهده برنامه و قیمت کلاسها به ادامه مطلب مراجعه نمایید. جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد کلاسهای آموزشی شنا به وبلاگ استخر شهدای هادیشهر به نشانی /http://estakhrehadishahr.blogfa.com مراجعه نمایید.

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 93/2/24 ساعت 12:30 ع توسط قادر فروزش


با سلام ، به اطلاع تمامی دبیران محترم تربیت بدنی  حاظر در رقابتهای علمی تخحصصی مرحله استانی آذربایجان شرقی می رساند زمان برگزاری این رقابتها به شرح زیر اعلام می گردد.

خواهران:

                  زمان پذیرش: ساعت 9 صبح روز یکشنبه 93/02/28

                  زمان شروع آزمون علمی و عملی:   ساعت 10 صبح یکشنبه و دوشنبه 28و93/2/29

                  محل برگزاری: سالن امام خمینی - قطران

 

برادران:

                  زمان پذیرش: ساعت 9 صبح روز  سه شنبه 93/02/30

                  زمان شروع آزمون علمی و عملی:   ساعت 10 صبح سه شنبه و چهارشنبه 30و93/2/31

                  محل برگزاری: سالن امام خمینی - قطران

تذکرات:

  • در مرحله عملی از بین آزمونهای (بسکتبال - والیبال-فوتسال و هندبال ) فقط دو آزمون و از بین آزمون های (تنیس و بدمینتون )فقط یک آزمون بصورت اختیاری توسط همکار شرکت کننده انتخاب و اجرا خواهد شد.
  • استفاده از راکت تنیس و بدمینتون شخصی بلامانع است
  • آزمون طناب زنی مختص دوره ابتدایی بوده و استفاده از طناب فنری مجاز نمی باشد.

با آرزوی موفقیت برای تمامی همکاران بخصوص همکاران شهرستان جلفا .


 

 

 



  



نوشته شده در تاریخ 93/2/23 ساعت 10:22 ع توسط قادر فروزش


خوشهالم به اطلاع تمام همشهریان عزیز برسانم که هیات نجات غریق و غواصی شهرستان در مزایده استخر هادیشهر برنده شده است واز این به بعد با یاری خداوند متعال و همایت شما همشهریان عزیز امید آن دارم که شاهد شکوفایی  و راه اندازی تمام امکانات استخر من جمله ، جکوزی،سونا ی خشک و بخار و همچنین سرسره آبی و سایر امکانات بالقوه آن باشیم. همچنین از آنجایی که مدیریت استخر از این به بعد توسط یک تیم باتجربه ، دلسوز و باسواد اداره خواهد شد، مشکلات بهداشتی و تاسیساتی قبلی آن حل شده و همشهریان عزیز شاهد برگزاری کلاسهای آموزشی و تمرینی ویژه دانش آموزان و قهرمانان در محیطی امن و زیر نظر کارشناسان باتجربه و با سابقه درخشان بوده  باشند. با آرزوی موفقیت به هیات نجات شهرستان.



خبر ،
  



نوشته شده در تاریخ 93/2/20 ساعت 9:35 ص توسط قادر فروزش


ضمن سلام و تبریک مجدد هفته معلم خدمت همکاران عزیز و اساتید گرامی نتایج مسابقات فرهنگیان ویژه  گرامی داشت هفته معلم به شرح زیر اعلام می گردد.

بخش خواهران:

مسابقات تیر اندازی  -                       مقام اول:   باهره برهانی

                                                   مقام دوم:   زهرا بداقلی

                                                   مقام سوم: محدثه میر محمدی 

مسابقات تنیس روی میز -                 مقام اول :   عصمت رسته

                                                   مقام دوم:    خورشید پارسافر

                                                   مقام سوم:   ثریا رحسم زاده

مسابقات طنابکشی  -                      مقام اول :   آموزشگاه مهدیه - فریده قصابزاده-رقیه تبریزی- عشرت یاسین زاده-سکینه رضایی و زهرا بداقلی

                                                   مقام دوم:    آموزشگاه زینبیه - حدیقه زینالزاده-رحیمه اعتباری-ام البنین حسن بگلو-مریم رستمی-اکرم اقدامی-حبیبه سیرانی و با سرپرستی خانم رضایی

                                                   مقام سوم:   آموزشگاه پویان - حمیده خدایی - حکیمه بنی هاشمی- مریم نوجوتن- خورشید پارسافر و رباب رحمن زاده

بخش برادران:

مسابقات تیر اندازی  -                       مقام اول:   صفر صفرزاده

                                                   مقام دوم:   مصطفی قشلاقی

                                                   مقام سوم: توحید اکنافی

مسابقات تنیس روی میز -                 مقام اول :   کریم مهاجری

                                                   مقام دوم:    اسماعیل سروری

                                                   مقام سوم:   میثم دولتی

طی مراسمی به نفرات برتز هدایایی تقدیم شد.



  



نوشته شده در تاریخ 93/2/13 ساعت 9:25 ص توسط قادر فروزش


طناب‌کشی و مقررات آن

 

رشته طناب‌کشی و مقررات آن

طناب کشی ورزشی است تیمی و مفرح ورزشی که در داخل سالن، روی پیست و خارج از سالن روی چمن و ساحل دریاها روی ماسه برگزار می‌شود در جشنواره‌ها و همایش‌های تفریحی نیز می‌توان این رشته ورزشی را بدون توجه به قانون و ضوابط مسابقات انجام داد.

لوازم و تجهیزات

طناب: طول طناب حداقل 33 متر و قطر طناب (‌محیط) 10 تا 12 سانتیمتر بوده و فاقد هرگونه گره است و دو سر طناب نیز باید بسته باشد. جنس طناب از کنف خواهد بود.

توجه گردد که بخشی از قوانین مربوط به تعداد نفرات و اوزان مسابقه در مسابقات هفته معلم جاری تعدیل شده است.

 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب...




نوشته شده در تاریخ 93/2/12 ساعت 7:58 ع توسط قادر فروزش


سلام و عرض ادب بر مخلصترین انسانهای روی زمین (روز معلم گرامی باد) درسی از سهراب به یادم آمد که بی مناسبت نیست اینجا ذکر شود،

بچه ها لال شوید !

بی ادب ها! ساکت!

سخت آشفته و غمگین بودم 

به خودم می گفتم:

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 93/2/12 ساعت 4:54 ع توسط قادر فروزش


پیادهروی خانوادگیپیادهروی خانوادگی

 

امروز 12اردیبهشت هم زمان با روز بزرگداشت مقام معلم ، به همت شهرداری هادیشهر  همایش بزرگ پیاده روی برگزار شد. در این مراسم که خیل کثیری از جمعیت ساکن هادیشهر و روستاهای اطراف حضور داشتند، بعد از طی مسیر(میدان شهرداری- مسیر لیوارجان،بلوار ولیعصر و پارک شهر) ، مراسم اختتامیه با حضور مجری توانمند صدا و سیمای استان آقای آقابالازاده در پارک شهر هادیشهر برگزار گردید. در این مراسم ابتدا از دو تن از پیشکسوتان ورزشی شهرستان، جناب آقای علی موسوس گرگری (دارنده مقام قهرمانی در مسابقات آسیایی دو) و جناب آقای محمود جمیل آذر (اولین دبیر ورزش شهرستان)، تجلیل شد و در ادامه از آقای میر بابک موسوی قهرمان والیبال ساحلی کشور عزیزمان قدردانی بعمل آمد. بعد از آن به قید قرعه به 37 تن از شرکت کنندگان جوایز نفیسی اهدا شد. البته هدف اصلی از این گونه همایشها ایجاد روحیه ورزشکاری و کسب سلامتی برای آحاد جامعه است که با این حساب همه شرکت کنندگان برنده هستند.

این همایش باهمت و همکاری صمیمانه ،ادارات آموزش و پرورش، ورزش و جوانان ، شبکه بهداشت، بسیج دانشجویی و نیروی انتظامی شهرستان و تمام اسپانسرهای عزیز برگزار شد.

 

 

 

 



  



نوشته شده در تاریخ 93/2/10 ساعت 7:46 ع توسط قادر فروزش


المپیاد

اولین دوره بازیهای المپیاد درون مدرسه ای شهرستان جلفا در آموزشگاه پویان هادیشهر برگذار شد. به گزارش کارشناسی تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش جلفا در این دوره از رقابتها دانش آموزان این آموزشگاه در پنج رشته والیبال،هندبال،بدمینتون،تنیس روی میز و تیراندازی به رقابت پرداختند ، که در پایان طی مراسم باشکوهی به نفرات برتر این رقابتها مدال، حکم قهرمانی و کاپ اهداء شد. ونیز از عوامل اجرایی این رقابتها نیز توسط ریاست اداره تربیت بدنی ومدیریت آموزش و پرورش تقدیر بعمل آمد.

 



  



نوشته شده در تاریخ 93/2/9 ساعت 11:35 ص توسط قادر فروزش


به اطلاع تمامی همکاران گرامی می رساند کارشناسی تربیت بدنی و سلامت اداره با همراهی و مساعدت بسیج فرهنگیان قصد دارد یک سری مسابقات ویژه فرهنگیان به مناسبت هفته گرامی داشت معلم برگزار نماید. لذا از تمام همکاران و فرهنگیان عزیز دعوت به شرکت و همراهی در این مسابقات می گردد.

مسابقات ویژه خواهران:   روز دوشنبه 93/2/15 

1. تیراندازی با تفنگ بادی:  از ساعت 9 الی 11 صبح آموزشگاه مهدیه هادیشهر (انفرادی).  مسئول مسابقه : خانم رسته 09141066738

2. طنابکشی : از ساعت 14.30 الی 16 سالن کوثر (بصورت تیمی 5 نفره به نام آموزشگاه یا مجتمع). مسئول مسابقه : خانم سیرانی 09141934501

3. تنیس روی میز: از ساعت 16 الی 18سالن کوثر (انفرادی). مسئول مسابقه : خانم رسته 09141066738

مسابقات ویژه برادران:  

1. تیراندازی با تفنگ بادی:  از ساعت 9 الی 11 صبح آموزشگاه شمس تبریزی(انفرادی). روز دوشنبه مورخه 93/2/15  مسئول مسابقه : آقای صفرزاده 09141940174

2. طنابکشی : از ساعت 14.30 الی 16  سالن علی ابن ابیطالب (بصورت تیمی 5 نفره به نام آموزشگاه یا مجتمع). روز چهارشنبه مورخه  93/2/17 مسئول مسابقه : آقای مهاجری 09144924182

3. تنیس روی میز: از ساعت 16 الی 18 سالن علی ابن ابیطالب (انفرادی). روز چهارشنبه مورخه 93/2/17 مسئول مسابقه : مهاجری 09144924182

توجه:

  • فقط همکاران فرهنگی شاغل در شهرستان جلفا (هادیشهر، سیه رود ، جلفا ) و روستاهای تابعه حق شرکت دارند.
  • ثبت نام  بصورت حضوری در محل مسابقه و 30 دقیقه قبل از شروع مسابقه صورت خواهد گرفت. ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید در ساعات اداره با شماره تلفن 3052980 (کارشناسی تربیت بدنی و سلامت ) و بعد از ظهر ها با شماره 3040618 (سالن ورزشی علی ابن ابیطالب)  تماس بگیرید.
  • همکاران علاقمند به شرکت در طنابکشی توجه نمایند که مجموع نفرات هر تیم حداکثر 5 نفر می باشد که در بخش خواهران حداکثر وزن  شرکت کنندگان 380 کیلوگرم و در بخش برادران 480 کیلو گرم می باشد.
  • از تیم 5 نفره شرکت کننده حداقل 3 نفر بایستی از یک مجتمع باشند.
  •  مجتمع های آموزشی مجازند با هر  تعداد تیمی که مایل باشند در مسابقات شرکت نمایند.


  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ