سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کارشناسی تربیت بدنی و سلامت جلفا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 11
بازدید دیروز : 60
کل بازدید : 165706
کل یادداشتها ها : 112

1 2 >
نوشته شده در تاریخ 92/12/24 ساعت 8:44 ص توسط قادر فروزش


همکاران عزیزی که تا بحال موفق به دریافت منابع رقابتهای علمی - تخصصی سال 92 نشده اند می توانند از لینک های زیر منابع را دریافت نمایند.

منابع رقابتهای علمی - تخصصی - متوسطه  

  http://cms.medu.ir/eatarbyatbadani/eatarbyatbadaniDocs/notice/motavasete.rar 

منابع رقابتهای علمی - تخصصی - ابتدایی        

    http://cms.medu.ir/eatarbyatbadani/eatarbyatbadaniDocs/notice/ebtedai.rar



  



نوشته شده در تاریخ 92/12/20 ساعت 11:31 ص توسط قادر فروزش


بر اساس بخشنامه استانی،جشنواره الگوهای برتر تدریس در نیمه دوم فروردین برگزار خواهد شد،لذا همکاران محترم فرم های اعلام آمادگی و مدارس مورد نظر برای اجرای طرح درس را حداکثر تا تاریخ 93/1/20 به کارشناسی تربیت بدنی ارسال نمایند.ضمنا اطلاعات تکمیلی طی بخشنامه ای در تاریخ 92/12/20 به مدارس ارسال شده است.



  



نوشته شده در تاریخ 92/12/20 ساعت 11:20 ص توسط قادر فروزش


پیرو اطلاعیه های قبلی ، زمان آزمون عملی رقابت های علمی، تخصصی مربیان تربیت بدنی به شرح زیر اعلام می گردد:

آقایان:

روز یکشنبه،92/12/25  ساعت 14/30 - سالن علی ابن ابیطالب

خانمها:

روز دوشنبه، 92/12/26  ساعت 9/30    "         "         "

فقط همکاران محترمی که موفق به قبولی در بخش تئوری شده اند جهت شرکت در آزمون عملی اقدام نمایند. 

 



  



نوشته شده در تاریخ 92/12/18 ساعت 12:29 ع توسط قادر فروزش


با اطلاع تمام دبیران ارجمند تربیت بدنی می رساند ، لینک ثبت نام  بخش تئوری رقابتهای علمی تخصصی در سامانه ضمن خددمت و یادگیری فرهنگیان به آدرس ذکر شده در اطلاعیه قبلی فعال شده است و همکاران محترم  می توانند جهت ثبت نام به سامانه ذکر شده مراجعه نمایند.



  



نوشته شده در تاریخ 92/12/13 ساعت 12:40 ع توسط قادر فروزش


طی بخشنامه رسیده از اداره کل ، زمان  و نحوه برگزاری آزمون علمی رقابتهای علمی - تخصصی دبیران تربیت بدنی به شرح زیر تغییر می یابد. همکاران محترم لطفا نسبت به اطلاع رسانی به سایر دبیران گرامی تربیت بدنی منطقه اهتمام ورزید.

زمان آزمون : روز شنبه 92/12/24 از ساعت 15 الی 17 بعد از ظهر.

نحوه آزمون: بصورت غیر حضوری و از طریق  سامانه جامع مدیریت آموزش و یادگیری فرهنگیان به آدرس http://ltms.medu.ir/Login.aspx صورت خواهد گرفت. 

همکاران عزیز دقت نمایند که جهت شرکت در آزمون بایستی با مراجعه به سامانه  فوق الذکر نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. آخرین مهلت ثبت نام 92/12/23 می باشد.

  • شرط صدور گواهی ضمن خدمت  12 ساعته برای همکاران شرکت کننده در این آزمون علاوه بر کسب حداقل امتیاز مورد نیاز در آزمون های ضمن خدمت فرهنگیان ، شرکت در مرحله عملی این آزمون ها و کسب نمره لازم می باشد.
  • جهت دریافت منابع می توانید به کارشناسی تربیت بدنی و سلامت مراجعه نمایید.
  • دوره ضمن خدمت با عنوان مبانی تربیت بدنی در آموزش و پرورش و مباحث جدید آن با کد 92305735 می باشد.

 

اطلاعیه ها و خبر های بعدی مربوط به این رقابتها را از همین وبلاگ پیگیری نمایید%

 



  



نوشته شده در تاریخ 92/12/11 ساعت 10:2 ص توسط قادر فروزش


به اطلاع تمام همکاران عزیز شاغل در بخش تربیت بدنی می رساند ، پیرور اطلاعیه های قبلی و جلسه اسفند ماه 92 ، زمان و مکان برگزاری بخش علمی (تئوری)  مسابقه علمی تخصصی دبیران تربیت بدنی به شرح زیر اعلام می گردد. ضمن ابلاغ این موضوع که شرکت در این مسابقه برای تمامی همکاران شاغل در بخش تربیت بدنی الزامی می باشد ، خواهشمند است ضمن اطلاع رسانی به همکاران دیگر بموقع در جلسه امتحان حاضر شوید. شرکت در بخش عملی این مسابقات منوط به شرکت در بخش علمی (تئوری ) می باشد. ضمنا به نفراتی که بعنوان نفر اول هر رده سنی (اعلام شده در رونوشت بخشنامه ارسالی به مدارس 530/6393 مورخه 20/11/92) به استان معرفی می شوند علاوه بر حق شرکت در رقابتهای استانی این مسابقات و ارائه تقدیر نامه استانی ، 12 ساعت ضمن خدمت از طرف استان داده خواهد شد. نفرات برتر رقابتهای استانی نیز به رقابتهای کشوری اعزام خواهند شد.

زمان : چهارشنبه 14/12/92 ساعت 12 ظهر.

مکان : آموزشگاه شمس تبریزی هادیشهر.

همکاران ارجمندی که هنوز موفق به دریافت منابع علمی این رقابتها نشده اند ، می توانند با در دست داشتن CD و یا فلش مموری به کارشناسی تربیت بدنی و سلامت اداره مراجعه نماین

اطلاعیه به  نحو فوق (اطلاعیه بعدی) اصلاح شد.

 



  



نوشته شده در تاریخ 92/12/6 ساعت 2:20 ع توسط قادر فروزش


به اطلاع تمام فعالین حوزه امور تربیتی می رساند به مناسبت 8 اسفند روز امور تربیتی ، همایشی در محل سالن ارشاد هادیشهر برگزار خواهد شد. از تمامی همکاران محترم شاغل در پست های معاونین و مربیان پرورشی، تربیت بدنی ، بهداشت و مشاورین مدارس دعوت می گردد تا با حضور خویش در این همایش رونق بخش محول گردند.

زمان: پنجشنبه  8 اسفند 1392 ساعت 10 صبح

مکان : سالن آمفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد هادیشهر- جنب پارک شهر.

از اعضاء محترم گروه کوهنوردی خواهران نیز دعوت به شرکت در این همایش داریم.

 



  



نوشته شده در تاریخ 92/12/6 ساعت 9:48 ص توسط قادر فروزش


با سلام

ضمن پوزش از همکاران محترم که ارائه تقدیرنامه وزارتی آنها به تاخیر افتاده است ، خواهشمند است همکاران محترمی که تقدیر نامه وزارتی خویش را در سال 92 دریافت نکرده اند ، به کارشناسی تربیت بدنی و سلامت مراجعه نمایند.



  



نوشته شده در تاریخ 92/12/6 ساعت 9:40 ص توسط قادر فروزش






نوشته شده در تاریخ 92/12/2 ساعت 10:43 ع توسط قادر فروزش


koh

ششمین کوه پیمایی فرهنگیان جلفا امروز 2 اسفند 92 با حضور بیش از 50نفر از بانوان فرهنگی ورزشکار شهرستان در کوههای جنوب هادیشهر به انجام رسید. مقرر شده از بین همکاران شرکت کننده در این کوهپیمایی ها <شش دور> در روز هشتم اسفند همزمان با مراسم گرامی داشت امور تربیتی به قید قرعه به 14 نفر  به نیت 14 معصوم جوایزی به رسم یادبود اهدا گردد.  با تقدیر و تشکر از حضور تمام ورزشکاران گرامی بخصوص معاونت محترم پرورشی و تربیت بدنی اداره در جمع ورزشکاران عزیز،.



  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ