سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کارشناسی تربیت بدنی و سلامت جلفا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 18
کل بازدید : 165609
کل یادداشتها ها : 112

1 2 3 >
نوشته شده در تاریخ 92/11/30 ساعت 8:19 ص توسط قادر فروزش


            با سلام ، احتراما به اطلاع دبیران محترم تربیت بدنی رسانده شود جلسه اسفند ماه دبیران محترم تربیت بدنی در مورخه 5/12/92 روز دوشنبه در سالن اجتماعات اداره راس ساعت 11 صبح برگزار خواهد شد. همکاران محترمی که در بخش حرکات اصلاحی فعالیت می کنند، با در دست داشتن فرم جمع بندی بر اساس بخشنامه جدید طرح راست قامتی و حرکات اصلاحی ((موضوع بخشنامه شماره 530/58040 مورخه 3/11/92)اداره کل - رونوشت (530/6053 مورخه 5/11/92) ) در همان روز راس ساعت 9 صبح به اتاق جلسه اداره مراجعه نمایند.

موضوع جلسه:

1- جمع بندی و گزارش مسابقات ورزشی

2- رقابتهای علمی تخصصی

3-الگوهای برتر تدریس

4- جشنواره دفاتر کار تربیت بدنی

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

برای دریافت دستورالعمل جدید طرح راست قامتی می توانید از طریق بخش فهرست موضوعی همین وبلاگ (سمت چپ) لینک دستورالعمل ها اقدام و یا به کارشناسی تربیت بدنی و سلامت مراجعه نمایید.

از همکاران محترم خواهشمند است نسبت به مطالعه بخشنامه ها و دستورالعمل های موضوع جلسه اقدام نمایند تا از نظرات آنها در طول جلسه استفاده شود.

 

همکاران محترم فعال در بخش حرکات اصلاحی : منظور همکارانی هستند که در جلسات قبلی حاضربوده و یا در مدارس خویش در بخش راست قامتی و حرکات اصلاحی مشغول به فعالیت هستند.



  



نوشته شده در تاریخ 92/11/28 ساعت 2:2 ع توسط قادر فروزش


نمایشگاهی از آثار دانش آموزان هنرستان پویان در طول دهه فجر برپا بود که کارشناسی تربیت بدنی و سلامت ضمن بازدید از این نمایشگاه ، از زحمات دبیران تربیت بدنی ، معاونین و مدیر ارجمند آموزشگاه  تقدیر و تشکر نمودند.نمایشگاه تربیت بدنی

ادامه مطلب...


خبر ،
  



نوشته شده در تاریخ 92/11/28 ساعت 12:27 ع توسط قادر فروزش


بدین وسیله منابع و محتوای علمی رقابتهای علمی - تخصصی دبیران تربیت بدنی استان آذربایجان شرقی به شرح زیر اعلام می گردد. لازم به ذکر است که آزمون علمی این رقابتها بصورت تستی و بطور همزمان  روز چهارشنبه در مورخه 92/11/14در سراسر استان برگزار خواهد شد.

منابع علمی تخصصی

 



  



نوشته شده در تاریخ 92/11/27 ساعت 11:17 ص توسط قادر فروزش


               دانش آموز  بهزاد مطهری راد از آموزشگاه دکتر حسابی به تیم والیبال منتخب آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی راه یافت . قرار است این تیم از روز پنجشنبه هفته جاری جهت شرکت در مسابقات المپیاد فرهنگی و ورزشی کشوری به اصفهان عزیمت کند. ضمن تبریک این موفقیت به دانش آموز گرامی  و اولیاء و مبیان ایشان آرزوی موفقیت و قهرمانی برای تیم منتخب والیبال استان را داریم.

کارشناسی تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش جلفا.



  



نوشته شده در تاریخ 92/11/27 ساعت 10:6 ص توسط قادر فروزش


به گزارش مسئول محترم انجمن دو و میدانی خواهران شهرستان مسابقات دوی قهرمانی آموزشگاههای جلفا بخش خواهران به کار خود پایان داد. در این مسابقات که در سه رشته 100 - 200 و 600 متر ابتدایی و800  متر متوسطه و در سه مقطع ابتدایی و متوسطه دوره اول و دوم برگزار شد.

با تقدیر و تشکر از عوامل اجرایی و داوران مسابقات ؛ خانما : بلقیس رمضانی،نادره خدمتی،ژیلا الهامی، زیبا پورقاسم، پروین پورقاسم، خورشید پارسافر، فاطمه نوشیرتنزاده،وحیده گلشنی، عصمت رسته ، حدیقه پاشایی، رباب الوان مولود، معصومه فتحی و مسئول انجمن زهرا بداقلی.

نتایج در ادامه مطلب

ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 92/11/26 ساعت 9:47 ص توسط قادر فروزش


همکاران گرامی جهت دریافت منابع رقابتهای علمی تخصصی به کارشناسی تربیت بدنی و سلامت مراجعه کرده و یا  از لینک زیر استفاده نمایید .

منابع رقابتهای علمی تخصصی دبیران تربیت بدنی






نوشته شده در تاریخ 92/11/26 ساعت 9:43 ص توسط قادر فروزش


همکاران گرامی جهت دریافت دستوراعمل می توانند از لینک زیر اقدام نمایند. زمانبندی و نحوه اجرایی در منطقه متعاقبا ابلاغ خواهد شد.

دستورالعمل دهمین جشنواره روشهای برتر تدریس درس تربیت بدنی






نوشته شده در تاریخ 92/11/23 ساعت 10:11 ص توسط قادر فروزش


یه اطلاع عموم و علی الخصوص دانش آموزان عزیز می رساند مسابقه دوی استقامت 5 کیلومتر به مناسبت 29 بهمن (سالروز قیام مردم تبریز علیه طاغوت) در شهرستان جلفا برگزار خواهد شد،به نفرات اول تا پنجم افراد شرکت کننده زیر 18 سال و 5 نفر بالای 18 سال جوایز و حکم قهرمانی اعطا خواهد شد. ضمنا این مسابقات انتخابی تیم شهرستان نیز می باشد.

زمان: روز سه شنبه 29/11/92 راس ساعت 30/10 صبح.

محل تجمع : روبروی دانشگاه آزاد اسلامی واحد هادیشهر

بخشنامه ارسالی به مدارس: 6434/530 مورخه 92/11/23

  



  



نوشته شده در تاریخ 92/11/23 ساعت 9:39 ص توسط قادر فروزش


به گزارش انجمن هندبال اداره آموزش و پرورش شهرستان جلفا در مسابقات هندبال مقطع ابتدایی این شهرستان (انتخاب تیم آموزشگاههای منطقه ) دبستان محسنیه به مقام قهرمانی مسابقات دست یافت . در این مسابقات که با حضور 4 تیم و برای اولین بار در سطح شهرستان برگزار گردید تیم های سمیه 2 و عصمت به تر تیب مقام دوم و سوم را بدست آوردند. در این مسابقات حدود 12 نفر از بازیکنان انتخاب و مقرر شد در قالب تیم مقطع ابتدایی  آموزشگاههای منطقه در تمرینات حاضر شوند.

لازم است از دبیران و داوران زحمت کش مدارس و مسابقات تقدیر و تشکر نماییم.

خانم ها: خورشید پارسافر-پروین پورقاسمی-زیبا پورقاسم-فاطمه نوشیران زاده-زهرا بداقلی و مسئول انجمن وحیده گلشنی

مسابقات هندبال

  ادامه مطلب...


  



نوشته شده در تاریخ 92/11/19 ساعت 9:56 ص توسط قادر فروزش


مسابقات قهرمانی بدمینتون آموزشگاههای شهرستان جلفا (گرامی داشت دهه مبارکه فجر) در مقطع ابتدایی  خواهران  برگزار شد . در این مسابقات که بصورت انفرادی برگزار می شد. در بخش خواهران به ترتیب  خانم زهرا سلیمی از آموزشگاه سمیه 2  مقام اول، خانم فاطمه موسالی از آموزشگاه عصمت مقام دوم  و خانم ها پرند وطن دوست از سمیه 2  و نسیم خاقانی از آموزشگاه مهدیه مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

با تقدیر و تشکر از مربیان ،مسئولین و داوران مسابقات خانم ها: بلقیس رمضانی،نادره خدمتی،پروین پورقاسم،فاطمه نوشیران زاده،لطیفه عباسی ، زهرا بداقلی و مسئول انجمن خانم رباب الوان مولد.

مسابقات هندبال

 

ادامه مطلب...


  





طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ