سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کارشناسی تربیت بدنی و سلامت جلفا
   مشخصات مدیر وبلاگ
 
    آمارو اطلاعات

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 13
کل بازدید : 165395
کل یادداشتها ها : 112

نوشته شده در تاریخ 93/4/30 ساعت 10:23 ص توسط قادر فروزش


به اطلاع تمام دبیران ارجمند تربیت بدنی  و مراقبین گرامی سلامت مدارس شهرستان می رساند بخش انتشارات تربیت بدنی جهت استفاده همکاران گرامی در سایت راه اندازی شده است ، همکاران عزیزی که  جزوه ورزشی ، بهداشتی ، کتاب ، مقاله  و یا مطلب آموزشی دارند می توانند جهت درج در سایت و استفاده عموم دبیران محترم تربیت بدنی ، فایل  word یا  pdf خویش را به کارشناسی تربیت بدنی و سلامت ارسال نمایند. جهت اینکار نیازی به مراجعه حضوری نمی باشد ، می توانید از طریق ایمیل به نشانی forozeshg@yahoo.com با ما در ارتباط باشید.

لازم به توضیح می باشد که این بخش از قسمت فوقانی سایت قابل دسترسی می باشد.

 

موفق و پایدار باشید.

فروزش کارشناس تربیت بدنی و سلامت شهرستان



  



نوشته شده در تاریخ 93/4/30 ساعت 7:50 ص توسط قادر فروزش


به گزارش کارشناسی تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش ، خانم رباب الوان مولد در جشنواره دفاتر کار دبیران تربیت بدنی ، ضمن کسب عنوان دوم این جشنواره موفق به راه یابی به مرحله کشوری این جشنواره گردیدند. این موفقیت را به ایشان و تمام فرهنگیان عزیز منطقه تبریک عرض می نماییم. به امید موفقیت بیش از پیش این دبیر فرهیخته.

 

گل






نوشته شده در تاریخ 93/4/29 ساعت 12:13 ع توسط قادر فروزش


ضمن عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات همکاران ارجمند ، به اطلاع می رساند تقدیرنامه های وزارتی همکاران مراقب بهداشت مدارس آماده توزیع می باشد، از این عزیزان خواهشمند است جهت دریافت تقدیر نامه های خویش به کارشناسی تربیت بدنی و سلامت مراجعه نمایند.
اسامی همکاران دریافت کننده تقدیر نامه در ادامه مطلب..
ادامه مطلب...




نوشته شده در تاریخ 93/4/23 ساعت 2:37 ع توسط قادر فروزش


 

دانش آموزان شهرستان جلفا در رشته های والیبال ، فوتسال و تنیس روی میز ضمن دعوت به تیم های استانی به مسابقات کشوری این دور از رقابتها دست یافتند. ضمن عرض تبریک به این عزیزان ، مربیان و خانواده های ایشان موفقیت این عزیزان را از درگاه ایزد منان خواهانیم.

اسامی ورزشکاران به شرح زیر می باشد.

خانم ها :

 

آیدا کاشفی

آیدا کاشفی             والیبال ابتدایی


 

آیسان علیزاده          والیبال متوسطه (دوره دوم)

 


آذری

کوثر آذری               والیبال متوسطه (دوره دوم)

 


 

آقایان:

محمد لاچینی

محمد لاچینی          والیبال متوسطه (دوره اول)

 

 


خلفی

ابوالفضل خلفی        فوتسال  متوسطه (دوره اول)

 

 


 

عرفا

عرفان کنگری و آرمان حسین نژاد                تنیس روی میز  (ابتدایی)






نوشته شده در تاریخ 93/4/23 ساعت 1:50 ع توسط قادر فروزش


با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما همکاران گرامی ، نتایج نهایی سازماندهی دبیران محترم به شرح زیر اعلام می گردد،  زمان سازماندهی طبق اعلام قبلی در مورخه 93/5/22 روز چهارشنبه در کانون فهیمده هادیشهر خواهد بود. تغییر در برنامه و زمانبندی اعلام شده از طریق همین وبلاگ اعلام خواهد شد. ضمنا  خدمت همکاران عزیز میرساند  اطلاعات مربوط به مدارس و تغییرات ساعات درسی آنها آماده بوده و در صورت کسب نظر موافق حراست محترم اداره از طریق وبلاگ کارشناسی تربیت بدنی و سلامت اعلام خواهد شد، فعلا همکاران عزیز می توانند این اطلاعات را بصورت حضوری از کارشناسی تربیت بدنی و سلامت دریافت کنند.

جهت دیدن نتایج  به ادامه مطلب مراجعه شود

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 93/4/14 ساعت 9:8 ص توسط قادر فروزش


با عرض سلام و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما همکاران گرامی ، نتایج اولیه سازماندهی دبیران محترم به شرح زیر اعلام می گردد، همکارانی که نسبت به نتایج اعلام شده اعتراض داشته باشند می توانند اعتراض کتبی خویش را حداکثر تا مورخه 93/4/20 به کارشناسی تربیت بدنی و سلامت اداره تحویل دهند. توجه شود که به اعتراضات بعد از تاریخ ذکر شده ترتیب اثر داده نخواهد شد، ضمنا نتایج نهایی فقط در برد اداره و از طریق همین وبلاگ در تاریخ ذکر شده اعلام خواهد شد. زمان سازماندهی طبق اعلام قبلی در مورخه 93/5/22 روز چهارشنبه در کانون فهیمده هادیشهر خواهد بود. تغییر در برنامه و زمانبندی اعلام شده از طریق همین وبلاگ اعلام خواهد شد. ضمنا همکاران عزیز می توانند اطلاعات مربوط به مدارس و تغییرات ساعات درسی آن را از طریق وبلاگ کارشناسی تربیت بدنی و سلامت پی گیری نمایند.

جهت دیدن نتایج اولیه به ادامه مطلب مراجعه شود

ادامه مطلب...





نوشته شده در تاریخ 93/4/12 ساعت 9:43 ص توسط قادر فروزش


با عرض سلام خدمت همکاران عزیز ، ضمن پوزش از تاخیر در اعلام نتایج اولیه امتیازات مربوط به سازماندهی ، به اطلاع می رساند نتایج حداکثر تا مورخه 93/4/15 در این وبلاگ قرار خواهد گرفت. ضمنا نتایج در برد اداره نیز قابل مشاهده خواهد بود.








طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ